VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ BEZ UDÁNÍ DŮVODU

Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Nakupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené (prodejce nevrací částku zaplacenou za balné, poštovné nebo dobírkovné), za splnění následujících podmínek:

Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené.

Nakupující doručí zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce:
Lukáš Holinka, Ocelářská 344/10, Praha 9, 190 00.


PODÁNÍ REKLAMACE

E-mailem: info@konichiwa.cz, do předmětu zprávy uveďte slovo "reklamace konichiwa".
Telefonicky: +420 739 094 300

Pro reklamaci uveďte důvod reklamace (popis závady zboží).

Reklamované zboží zašlete prodejci po předchozí telefonické, nebo e-mailové dohodě v původním obalu včetně dokladu vystaveného prodejcem. Je nutné zřetelně označit vadu. Dopravu zboží zpět k prodejci hradí zákazník. Zboží zaslané dobírkou nebude převzato.

Reklamované zboží zasílejte na adresu Lukáš Holinka, Ocelářská 344/10, Praha 9, 190 00. Na zásilku uveďte "reklamace konichiwa".


VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 14 pracovních dnů od přijetí reklamovaného zboží a o výsledku reklamace vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace, včetně odstranění vady, bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Doručení nového zboží v případě oprávněné reklamace hradí prodávající.

V případě neoprávněné reklamace budeme nuceni náklady spojené s posouzením reklamace kupujícímu zpětně přeúčtovat.